Мамандықтар сипаттамасы
5В010900 - Математика мамандығы
1. Кәсіби қызметінін пәні
- оқу-тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу, педагогикалық білім беру мәселелері бойынша тәжірбиелі-экспериментальді және ғылыми-зерттеушілік жұмыстар;
-алдыңғы қатарлы инновациялық технологияларды игеру және енгізу:
- жастардың кәсіби қалыптасуы, тұлғаның негізгі белгілерін тәрбиелеу және дамыту;
- оқу орындарындағы ұйымдастыру қызметтерін орындау;
- оқу-әдістемелік құжаттарын жасау;
- жастарды оқытудың әдістері мен формаларын жетілдіру.
2. Кәсіби қызметінің түрлері
5В010900 - Математика мамандығы бойынша бакалаврлар мынадай кәсіби қызмет түрлерін атқара алады:
- білім беру ;
- ғылыми зерттеу;
- әлеуметтік-педагогикалық ;
- ұйымдастыру -тәрбиелеу;
- мәдени- ағартушылық.
3. Кәсіби қызыметінің функциясы
- жаратылыстану ғылымдардағы, техникадағы процесстер және құбылыстардың математикалық үлгілерін өңдеу;
- әртүрлі жалпы білім беретін орта мектептерде, гимназияларда, колледждерде, лицейлерде сабақ беру
- программалық кешендерді жасау;
- білім беру саласында оқыту;
- математиканы қолданатын облыстардағы, ғылыми зерттеу жұмыстары.
5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы
1. Кәсіби қызметтің пәні
5В070400 - Есептеу техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету маман-
дығы бойынша бітірушілердің кәсіптік қызмет пәндері:
- жоғарыда аталған жүйелердің математикалық, ақпараттық, техникалық,
эргономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қамтамасыз етілуі.
2. Кәсіби қызметтің түрлері
5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы бойынша бакалавр мынандай кәсіби қызмет түрлерін атқара алады:
- жобалаушы-құрастырушылық;
- өндірістік-технологиялық;
- эксперименталды-зерттеушілік;
- ұйымдастыру-басқарушылық;
- эксплуатациялық.
3. Кәсіби қызметтің функциясы
5В070400 - Есептеу техниикасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы
бойынша бакалавр іргелі және арнаулы дайындығына сәйкес кәсіптік
қызметтің объектілері бойынша келесі функцияларды атқара алады:
- есептеу техникаларын жобалау;
- есептеу және ақпараттық жүйелерді эксплуатациялау;
- жүйелер мен желілірді әкімшілік ету;
- есептеу жүйелері мен желілірді сүйемелдеу;
- жүйелерді тестілеу;
- бағдарламалық-аппараттық қорғалуын қамтамасыз ету
- кәсіптік оқу орындарының оқушылары;
- ғылыми-зерттеу институттарындағы, жоғары оқу орнындарындағы,
- лабораториялардағы,конструкторлық бюролардагы приборлар мен жабдықтар;
- физикалық-математикалық әдістерді және ЭЕМ-ді жаратылыстанудың әртүрлі облыстарындағы информациялық жүйелер мен технологияларда қолдану.
2.Кәсібі қызметінің түрлері
5В011100 - Информатика мамандығы бойынша бакалаврлар мынандай кәсіби қызмет түрлерін атқара алады:
- білім беру;
- ғылыми - зерттеу;
- әлеуметтік - педагогикалық;
- ұйымдастыру - тәрбиелілік;
- мәдени - ағартушылық;
- коррекциялық - дамытушылық.
3.Кәсіби қызметінің функциясы
- информатика оқу пәнінен және басқа қосымша мамандықтарға сәйкес басқа оқу пәндерінен әртүрлі жалпы білім беретін орта мектептерде, гимназияларда, колледждерде, лицейлерде сабақ беруге, соның ішінде жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияны қолдану;
- ақпараттык, математикалық, программалық қамсыздандыруды жобалауға, орнатуға және әрі қарай жалғастырудың барлық этаптарына қатысу;
- таңдап алынған бағыт бойынша және сәйкес салаларда ғылыми зерттеулер жүргізу;
- жаңа технологияларды пайдаланып, ғылыми негізде өз жұмысын ұйымдастыру.
5В012000 - Кәсіптік білім мамандығы
1.Кәсібі қызметінін пәні
- орта, арнаулы орта кәсіптік оқу орындарының оқушылары;
- лабораториялардағы, конструкторлық бюролардагы приборлар мен жабдықтар;
- ауыл шаруашылығы, арнаулы техникалары;
- киім тігу, тамақ өндіруде қолданылатын әдістер мен технологиялар;
2.Кәсібі қызметінің түрлері
5В012000 –Кәсіптік білім мамандығы бойынша бакалаврлар мынандай кәсіби қызмет түрлерін атқара алады:
- білім беру;
- ғылыми - зерттеу;
- әлеуметтік - педагогикалық;
-ұйымдастыру -тәрбиелеу;
- мәдени - ағартушылық;
- коррекциялық - дамытушылық.
3.Кәсіби қызметінін функциясы
- жаратылыстану ғылымдардағы, техникадағы процесстер және құбылыстардың математикалық үлгілерін өңдеу;
- әртүрлі жалпы білім беретін орта мектептерде, гимназияларда, колледждерде, лицейлерде сабақ беру
- жаңа технологияларды пайдаланып, ғылыми негізде өз жұмысын ұйымдастыру.
- білім беру саласында оқыту;
- өндістің салаларында жұмыс істеу.