ШЫМКЕНТ УНИВЕРСИТЕТІ ТҮЛЕГІНІҢ МОДЕЛІ
БАКАЛАВРИАТ ТҮЛЕГІНІҢ МОДЕЛІ
- талапкердiң игерiлуiне талпынатын түлектiң негiзгi мiнездемелерiнiң жиынтыгы;
- Кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік жауапкершілік;
- Мақсаттар мен құндылық бағдарларының айқындылығын;
- Еңбекқорлық, өзін-өзі тәрбиелеу, сөйлеу белсенділігі;
- Эмоционалды интеллект және эмоционалды тұрақтылық;
- Практикалық-бағдарлылық және кәсіпкерлік дағдылар;
- Тарихи және мәдени мұраны құрметтеу, толеранттылық;
- Сандық ортаны терең түсіну, жаңа мазмұнды құру дағдылары;
- Көптілділік;
- Конструктивті өзара әрекеттесу қабілеті, жаһандық сын-тегеуріндерге бейімделу;
- Көшбасшы болу, тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
- Шығармашылық, шығармашылық және шығармашылық әлеуметтік белсенділік қабілеті;
- Үздіксіз кәсіби өсу және өзін-өзі дамыту үшін ерекшеліктері.
МАГИСТРАТРУА ТҮЛЕГІНІҢ МОДЕЛІ
Магистратура бағдарламасын меңгерген түлек магистратура бағдарламасы бағдарланған кәсіби қызмет түрлеріне сәйкес келетін кәсіби құзыреттерге ие болуы тиіс:
Ғылыми-зерттеу қызметі:
- магистратура бағдарламасын игеру кезінде алынған ғылымдар мен мамандандырылған білімдердің іргелі бөлімдерін интеграциялау арқылы кәсіби мәселелердің диагностикалық шешімдерін қалыптастыру мүмкіндігі;
- кәсіби салада ғылыми эксперименттер мен зерттеулерді өз бетінше жүргізу, эксперименттік ақпаратты жинақтау және талдау, қорытынды жасау, қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау қабілеті;
- мемлекеттік және жеке басқаруда, кез келген нысандағы жобалау және ғылыми - зерттеу ұйымдарында өзінің кәсіби білімін, дағдылары мен қабілеттерін іске асыруға қабілетті жерге орналастыру саласындағы тереңдетілген теориялық және практикалық білімді пайдалану негізінде зерттелетін объектілердің модельдерін жасау және зерттеу қабілеті;
Ғылыми-өндірістік қызмет:
- жерге орналастыру саласындағы практикалық міндеттерді шешу кезінде өндірістік және ғылыми - өндірістік далалық, зертханалық және интерпретациялық жұмыстарды өз бетінше жүргізу қабілеті; магистратураның игерілген бағдарламасы саласындағы заманауи далалық және зертханалық жабдықтар мен аспаптарды кәсіби пайдалану қабілеті;
- ғылыми және өндірістік міндеттерді шешу үшін кешенді ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі;
Жобалық қызмет:
- ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстардың жобаларын өз бетінше құрастыру және ұсыну қабілеті;
- кәсіби міндеттерді шешу кезінде кешенді ғылыми - зерттеу және ғылымиөндірістік жұмыстарды жобалауға дайын болу;
Ұйымдастыру-басқару қызметі:
кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылыми-зерттеу және ғылыми-өндірістік жұмыстарды ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын пайдалануға дайын болу;
ғылыми-өндірістік жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру кезінде нормативтік құжаттарды практикалық пайдалануға дайын болу.
Ғылыми-педагогикалық қызмет:
- семинар, зертханалық және практикалық сабақтар өткізу қабілеті;
- жерге орналастыру саласындағы білім алушылардың ғылыми-оқу жұмысына басшылық жасауға қатысу қабілеті.
Магистратура бағдарламасын әзірлеу кезінде барлық жалпы мәдени және жалпы кәсіптік құзыреттер, сондай-ақ магистратура бағдарламасы бағдарланған кәсіптік қызмет түрлеріне жатқызылған кәсіптік құзыреттер магистратура бағдарламасын игерудің қажетті нәтижелерінің жиынтығына енгізіледі.