Педагогика кафедрасы
«Педагогика» кафедрасының меңгерушісі
Педагогика ғылымдарының кандидаты, Педагогикалық білім беру ғылымдарының Халықаралық академиясының корреспондент-мүшесі
Телефон: +77750329026
Email: kairat.ibragim@mail.ru
Кәсіби тәжірибе:
2002-2003ж.ж. - №24 С.Ерубаев атындағы орта мектебінің аға тәлімгері (Шымкент қ.).
2003-2006 ж.ж. - М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің 13.00.01 – «Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы, энтопедагогика» мамандығының аспиранты (Шымкент қ.).
2006-2012 ж.ж. - М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің «Жалпы педагогика және этнопедагогика» кафедрасының аға оқытушысы (Шымкент қ.).
2012-2014 ж.ж. - Шымкент университетінің «Педагогика және психология» кафедрасының меңгерушісі (Шымкент қ.).2014-2016 ж.ж. - «Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты», «Мұғалімнің кәсіби дамуын психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау» кафедрасының меңгерушісі (Алматы қ.).
2016-2022 ж.ж. - Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты», директордың оқу-әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасары
(Алматы қ.).
2022-2023 ж.ж. - Қазақ спорт және туризм академиясының «Дене мәдениеті және спорттың теориялық негіздері» кафедрасының аға оқытушысы (Алматы қ.).
01.09.2023 ж. - қазіргі уақытқа дейін Шымкент университетінің «Педагогика» кафедрасының меңгерушісі (Шымкент қ.).
Білімі:
1997-2001 ж.ж. - М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті. Мамандығы: «Музыка және ән айту», біліктілігі: музыка және ән айту мұғалімі.
2003-2006 ж.ж. - М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің 13.00.01 – «Жалпы педагогика, педагогика және білім тарихы, энтопедагогика» мамандығының аспирантурасын бітірген.
2012-2014 ж.ж. - Шымкент университеті. Мамандығы: «Педагогика және психология».Ғылыми қызығушылықтары
Білім сапасын арттыру жағдайында болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін дамыту.
Оқытылатын пәндері
Педагогика, Жоғары мектеп педагогикасы.
Кафедра туралы
«Педагогика» кафедрасы университеттің 2001 жылы құрылған кезінен бастау алады. Қазіргі уақытта Педагогика кафедрасы бакалавриаттың 4 білім беру бағдарламасы және 1 жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасы бойынша білім алушыларды дайындайды. Кафедраның білім беру бағдарламалары аккредитациядан сәтті өтті.
«Педагогика» кафедрасы мамандар даярлауда 4 ғылым докторлары мен 2 PhD докторы, 25 ғылым кандидаттары сонымен қатар 23 педагогика ғылымдарының магистрлері, 2 аға оқытушы, 1 оқытушы жұмыс істейді.
Кафедраның мақсаты:
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру арқылы білім алушылардың зияткерлік, мәдени және адамгершілік, ғылыми бағытта даму қажеттіліктерін қамтамасыз ету.
Кафедраның міндетері:
- профессор-оқытушылар құрамының оқу-әдістемелік қызметін жетілдіру;
- профессор-оқытушылар құрамына дуальды оқыту элементтерін іске асыратын практик-оқытушыларды, сонымен қатар шетелдік ғалымдарды тарту;
- білім алушылардың шығармашылық әлеуетін және олардың мүмкіндіктерін дамыту мақсатында оқыту технологияларын жетілдіру;
- профессор-оқытушылар құрамы мен білім алушылардың бірлескен шығармашылық қызметі арқылы іргелі және қолданбалы ғылымдарды дамыту;
- қоғамның адамгершілік, мәдени және ғылыми құндылықтарын сақтау және көбейту, зизияткерлік әлеуетін арттыру;
- біліктілікті арттыру, мұғалімдерді кәсіби қайта даярлау және түлектер үшін табысты іскерлік мансапты ынталандыру;
- білім алушылар арасында тәрбие жұмысын жүргізу.
Біздің Instagram парақшамызға жазылыңыз
Кафедра жаңалықтары
Байланыстар
Қаратау ауданы, Тассай шағын ауданы,
Жібек жолы көшесі, жер телімі №6
Индекс: 160031
Тел.: 8(7252) 55-58-61
Пошта: shu2050@mail.ru
Пайдалы сілтемелер
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім
Кітапхана
Оқу процесі
Оқу-әдістемелік жұмыстар
Ішкі нормативтік құжаттар
Академиялық ұтқырлық
Білім беру бағдарламалары
Тіркеу-офисі
Іс-тәжірибе және жұмыспен қамту бөлімі
Шымкент университетінің білім туралы өзіндік үлгідегі диплом үлгісі
Көру қабілеті нашар адамдарға арналған экранды оқу жүйесі