Оқу-әдістемелік жұмыстар
Оқу-әдістемелік жұмыс: білім беру үдерісін оқытушылық, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттарға жеткізу үшін психологиялық-педагогикалық, дидактикалық-әдістемелік және оқу-материалдық объектілермен қамтамасыз ету бойынша білім беру ұйымының қызметі.
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарын ескере отырып білім беру бағдарламалары мен оқу жұмыс жоспарларының сараптауын ұйымдастыру; Жекелеген пәндер бойынша жұмыс оқу бағдарламаларын талқылау; оқу үдерісін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету мәселелерін қарастыру; факультеттердің әдістемелік жұмыс жоспарларын қарау және келісу; жетілдіру жұмыстарын жүргізу; оқулықтарды, оқу құралдарын, оқу-әдістемелік құралдарды, электрондық оқу құралдарын және дидактикалық материалдарын дайындауды ұйымдастыру; Әдістемелік қамтамасыз ету мәселелеріне қатысты нормативтік-құқықтық құжаттар жобасын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу; оқу-тәрбие үдерісін жетілдіруге және оқытушыларға тәжірибелік көмек көрсетуге бағытталған әдістемелік жұмыстардың әртүрлі формаларын енгізу мәселелерін қарастыру; білім алушыларды оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарында қашықтықтан білім беру технологиясын пайдалану арқылы іске асырылатын барлық оқу жоспарларының пәндері бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешендердің жасалынуын ұйымдастыру; кәсіптік практикалардың барлық түрлерінің бағдарламалары, сондай-ақ дипломдық жұмыстарды (жобаларды) жазу бойынша әдістемелік нұсқаулық әзірлеу; білім алушылардың оқу материалын меңгеруін арттыратын заманауи білім технологиялары мен оқыту әдістерін әзірлеу; ізденіске, талдауға және қызмет нәтижелерін қалыптастыруға қабілеттілігін дамытуға бағытталған студенттердің өзіндік жұмысын оқу-әдістемелік қамтамасыз ету; оқу-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру бойынша семинарлар, конференциялар, кеңестер ұйымдастыру және өткізу; студенттердің, магистранттардың, докторанттардың ғылыми-әдістемелік жұмысының мазмұны мен нысандарын ұйымдастыру, үйлестіру, талдау жатады.
Жұмыс тобы |
Қаралатын сұрақтар |
Мүшелері |
1. Оқу бағдарламалары-ның сапасы |
- ұқсас мамандықтар бойынша білім беру бағдарламасына сұраныстар енгізу; - жұмыс оқу бағдарламалары мен жұмыс оқу жоспарларын дайындау; -мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды есепке ала отырып, жұмыс оқу бағдарламаларына және жұмыс оқу жоспарларына талдау жасау; |
Сабдалина А.Қ. Ториева А.Ш. Сергазиева М.Р. Тавбаева Д. |
2. Оқыту және бағалау әдістемесі |
-білімді ақпараттандыру және озық педагогикалық тәжірибені тарату шараларын ұйымдастыру; -ғылыми және оқу-әдістемелік жұмыстардың білім алушылардың сабақ үлгеріміне әсерін талдау жасау; -білім алушылардың өзіндік жұмыстарын әдістемелік қамту; - білім алушылардың білім жетістіктерінің деңгейі мен сабақтің сапасын талдау; -ғылыми және оқу-әдістемелік жұмыстарды жетілдіру бойынша ғылыми, ғылыми-әдістемелік семинарлар, вебинарлар, конференциялар, жиналыстар өткізу; -білім алушылардың оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік жұмыстарының формасы мен құрылымын үйлестіру және талдау ұйымдастыру;
|
Куланова С.Ш. Менликулова А.Б. Жумадулаева А.И. Белгибаева Г.
|
3. Оқу-әдістемелік құралдарды жасақтау |
-оқу үрдісінің оқу әдебиеті, ғылыми, оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз етілуіне талдау жүргізу; -оқытудың жаңа технологиялары, оның ішінде кредиттік және қашықтықтан оқыту білім технологияларын енгізудің құжаттарын жасақтау; -оқытудың дидактикалық-оқу-әдістемелік құжаттарын жасақтау; -оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар, диссертациялар, монографиялар, ғылыми мақалалар,жобаларды талдау; |
Дюсенова Р.Б. Султанбаева Г.К. Алпеисова Н.А . Жантасова З.Т.
|
4. Ғылым және білім интеграциясы |
-ғылыми жобалар, ғылыми-әдістемелік дайындалымдардың байқауларға қатысу, олардың нәтижелерін өндірісте, оқу үдерісінде қолдану; -жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру классификаторының құқықтық нормативтік құжаттарын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу; -ақпараттық-кітапханалық жүйені ақпараттық, дидактикалық материалдармен қамту |
Ескендиров Ш.З. Шингисбаев Б.М. Абдиханова А.Ж. Қожабергенова Н.
|
5. Білім алушылардың контингентін қалыптастыру |
-дайындығы, мүмкіндігі, бейіні бойынша білім алушылардың контингентін қалыптастырудың жыл сайынғы тәсілін қалыптастыру; - елдегі, аймақтағы демографиялық, экономикалық, салалық жағдайды есепке ала отырып, оқу үрдісін перспективалық жобалауды ұйымдастыру, -мамандарға сұраныстың болжам мәліметіне сәйкес қолда бар және болашақта дайындау бағыттарына маркетингтік зерттеулер ұйымдастыру |
Керимбекова А.А. Бижан Н. Конарбаев Ж.У. Кобеева З.
|
Оқу-әдістемелік кеңестің 28.12.2021ж. күнгі №3 отырысында хаттамалық шешімімен өзгеріс енгізілді.